نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی و عطرسازی مسکو روسیه

نمایشگاه کروکوس مسکو روسیه
3 آبان 1402 الی 6 آبان 1402
3 تیر 1402 الی 25 مهر 1402

بازدید از آخرین محصولات و خدمات برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی از سراسر دنیا و حضور در کارگاه های تخصصی آموزشی به همراه صدور گواهینامه بین‌المللی

نمایشگاه بین المللی صنعت آرایشی و بهداشتی و عطرسازی (InterCHARM) رویداد حرفه ای اصلی برای تولید کنندگان، برندها، تامین کنندگان بسته بندی و تولیدکنندگان مواد اولیه، در حوزه مشاغل زیبایی در روسیه است.

نمایشگاه مذکور با هدف بازدید از آخرین محصولات و خدمات برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی از سراسر دنیا و حضور در کارگاه های تخصصی آموزشی به همراه صدور گواهینامه بین‌المللی، ویژه فعالین صنعت آرایشی بهداشتی و شاغلین در حرفه آرایشگری مناسب می باشد.

 

دلایل حضور در بازار لوازم آرایش روسیه:

حرفه آرایشگری در روسیه یکی از پیشروترین های این حرفه در بین تمامی کشورهای جهان است.

فرصت حضور و مشارکت در نمایشگاه آرایشی بهداشتی روسیه، به همراه حضور در کارگاه های تخصصی آموزشی و رفع اشکال، با هدف آشنا شدن با آخرین متدها و محصولات آموزشی، می تواند فرصت بی نظیری برای بسیاری از شاغلین حرفه آرایشگری در ایران باشد.

قطعا حضور فعالین این حرفه در این نمایشگاه می تواند در آشنا شدن و ارتباط مستقیم با برندهای معتبر جهانی تأثیر گذار باشد و امکان برگزاری جلسات بی تو بی جهت دریافت نمایندگی ایران و تامین کالا نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه می تواند ارزیابی شود.

بازار روسیه با 150 میلیون نفر و حجم بازار 11 میلیارد دلار و با رشد سالانه 4.5 درصد، در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، یکی از بهترین بازارهای در دسترس تولیدکنندگان ایرانی است.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق درآورده اند، بنابراین بسیاری از توزیع کنندگان در این کشور به دنبال محصولات و تولیدکنندگان جدید برای جایگزین نمودن و جبران نیازهای بازار خود هستند.

واردات روسیه در موضوع لوازم آرایشی از کشورهای مستقل مشترک المنافع و چین در آوریل 2022 افزایش 30 میلیون دلاری را نشان داد. پیش از این در سال 2021، 3 تامین کننده برتر لوازم آرایشی روسیه توسط شرکت هایی از فرانسه، آلمان و ایتالیا رهبری می شدند.

 

نکات برجسته، آمار و اطلاعات دوره گذشته:

گسترش جغرافیای بازدیدکنندگان: نمایندگان 83 منطقه روسیه در نمایشگاه دوره گذشته در سال 2022 حضور داشتند.

بزرگترین گردهمایی در این حوزه: بسیاری از متخصصان از صنعت عطر و لوازم آرایشی، خرده فروشی و خدمات مرتبط از بازدیدکنندگان این نمایشگاه می باشند.
 
آمار بازدیدکنندگان: 
سالن های زیبایی و سایر خدمات زیبایی 38 %
خرده فروشان، عمده فروشان و توزیع کنندگان 18%
تولید کنندگان عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی 14%
کارشناسی ارشد خصوصی 10%

گروه کالایی نمایشگاه:
 
لوازم آرایشى و بهداشتى
تجهیزات سالن، کلینیک و اسپا
محصولات براى توزیع و خرده فروشى
عطرها و خوشبوکننده ها
بخش و برنامه براى متخصصان آرایشگرى
آرایش، ابرو و مژه
مواد شیمیایى خانگى
مواد اولیه، ساخت قراردادى
و بسته بندى محصولات آرایشى و بهداشتى
بخش و برنامه براى هنرمندان ناخن
بخش لوازم آرایشى ارگانیک
تغذیه و مکمل هاى غذایى